eREGIS, elektronická správa registratúry
Zmení zákonnú povinnosť na inteligentnú správu vašich dokumentov
eREGIS, elektronická správa registratúry
Elektronické schránky ÚPVS rýchlo a pohodlne
Nepotrebujete občiansky preukaz s čipom, ani inštalovať klienta eID a ovládače čitačky. Jednoduché zobrazenie obsahu schránky a prenos vybraných správ priamo do registratúrneho denníka. Prístup k schránke majú len oprávnené osoby.
Stalo sa vám, že ste nevedeli …
- nájsť dôležitý dokument?
- zistiť platnosť zmluvy, keď si sekretárka zobrala voľno?
- ktorý je aktuálny hlavičkový papier a smernica BOZP?
- oboznámiť zákazníka so stavom vybavenosti jeho sťažnosti?
Všetky Vaše dokumenty môžete mať po ruke, lebo eREGIS už dávno nie je len náhrada knihy s došlou a odoslanou poštou. Je to inteligentný webový softvérový nástroj pre úrady a firmy, zľahčujúci riadenie toku dokumentov, postavený na základoch registratúrnej legislatívy SR.
Systém eREGIS pomáha evidovať klasickú aj elektronickú poštu:
- interné dokumenty (smernice, nariadenia, certifikáty, vzorové šablóny),
- došlú poštu,
- odoslanú poštu.
O každom dokumente môžete evidovať rôzne informácie (metadáta), prikladať elektronické prílohy dokumentov (e-formy dokumentov, faxy, skeny). Prístup k eREGISu máte v práci, z domu, pracovnej cesty, či dovolenky cez obrazovku počítača alebo mobil.
Prospekt:
